[ ?] 21 листопада 2013 року на базі
Шевченківської ЗОШ І - ІІІ ступенів пройшов районний семінар директорів, тема
якого звучала так: "Формування соціально - педагогічної моделі випускника
загальноосвітнього навчального закладу".
Метою проведення семінару було:
* ознайомити учасників семінару з основними складовими
системи роботи школи над формуванням соціально - педагогічної моделі випускника
школи;
* визначити пріоритетні напрями роботи навчальних
закладів у становленні випереджаючої освіти для сталого розвитку;
* пропагувати позитивний досвід роботи учителів у
підготовці випускника школи, здатного цілеспрямовано використовувати свій
потенціал для самореалізації в професійному та особистому плані та в інтересах
суспільства та держави.
В план
роботи входило: презентація навчального закладу,відвідування відкритих
заходів. Учасники семінару змогли переглянути учнівські проекти з екології, а
саме "Вплив мобільних телефонів на людину" та Проект
"Годівниця". Пересвідчилися на власні очі, що в нашій школі діти
стають справжніми спортсменами, під час виступу членів секції гирьового спорту.
Побаченим були дуже задоволені. Також побували на уроці з геометрії в 11 класі,
який був проведений за допомогою новітніх інформаційних технологій.Учасники
круглого столу на тему "Випускник: вчора, сьогодні, завтра"
поділилися з гостями приємними спогадами про рідну школу,власним набутим
досвідом на шляху до отримання майбутньої професії. З захопленням спостерігали
за акторською грою учнів старших класів в інсценізації уривку з твору Г.
Квітки - Основ'яненка "Сватання на Гончарівці". І на останок всім
учасникам семінару були вручені подарунки у вигляді квітки - соняшника, яка
була виготовлена творчими руками наших школярів.
Цікаво
та змістовно пройшло обговорення семінару, вході якого були вироблені такі
методичні рекомендації:
* вважати пріоритетним завданням впровадження проекту
випереджаючої освіти для сталого розвитку в освіту ХХІ століття;
* визначити основні етапи роботи школи при формуванні
моделі випускника школи;
* сприяти розвитку наукового світогляду, глибокому
осмисленню значимості інноваційної особистості для суспільства;
* максимально використовувати творчий потенціал
учителів у підготовці випускника школи, здатного цілеспрямовано використовувати
свій потенціал для самореалізації в професійному та особистому плані та в
інтересах суспільства та держави.
|