Четверг, 25.04.2024, 01.54.59
Вітаю Вас Гість | RSS

      Комунальний заклад загальної середньої освіти                                         "Шевченківська ЗОШ І - ІІІ ступенів Лошкарівської сільської ради"

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 5
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Індивідуальний та диференційований підхід

Індивідуальний і диференційований підхід

у вивченні української мови

Урахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні та вихованні – це не пристосування мети і змісту навчання і виховання до окремого учня, а пристосування прийомів, методів і форм педагогічного впливу до індивідуальних особистостей з метою забезпечення запрограмованого рівня розвитку особистостей. Індивідуальний підхід створює найсприятливіші можливості для розвитку пізнавальних сил, активності, схильностей і обдарувань кожного учня. Такого підходу потребують насамперед важкі вихованці, малоздібні школярі, а також діти з чітко вираженою затримкою розвитку.

Від природи діти мають неоднакові інтелектуальні здібності. Тому шкільні програми передбачають створення однакових умов для розвитку задатків і здібностей усіх учнів, наявних у кожного в різному їх поєднанні. Для урахування індивідуальних відмінностей в інтелектуальному розвитку вчителі керуються принципом індивідуального підходу до кожного вихованця, організації диференційованого навчання.

Метою роботи є кінцевий результат, який необхідно отримати. В даному випадку це покращення якості навчання, краще засвоєння учнями знань, формування умінь та навичок, за діяння кожного учня по його здібностях і можливостях.

Об’єктом дослідження виступає навчально-виховний процес, діяльності педагогів та учнів.

Принцип індивідуального підходу до учнів дає змогу в умовах колективної навчальної роботи кожному учневі йти до володіння навчальним матеріалом своїм шляхом. Реалізуючи цей принцип, потрібно враховувати рівень розумового розвитку дітей, їх знань і вмінь, пізнавальної та практичної самостійності, інтересів, вольового розвитку, працездатності. Щоб врахувати учнів, учитель повинен уважно вивчити кожного з них, знати їх індивідуальні інтереси та схильності, розвиток і домашні умови. 

Категорія: Мої статті | Додав: Адмін (04.04.2014)
Переглядів: 411 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Гаряча лінія
ЗНО 2018
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz