Суббота, 20.04.2024, 13.44.54
Вітаю Вас Гість | RSS

      Комунальний заклад загальної середньої освіти                                         "Шевченківська ЗОШ І - ІІІ ступенів Лошкарівської сільської ради"

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 5
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Інтерактивний метод навчання

          ВИКОРИСТАННЯ  ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ

 

 

У ході роботи над проблемою та враховуючи завдання, які стоять перед учителем іноземної мови на сучасному етапі, мною було обрано та покладено в основу моєї педагогічної діяльності інтерактивний метод навчання.

Базовим у цьому методі є поняття « комунікативність; що насамперед включає в себе індивідуалізацію навчання мовленнєвої діяльності, під якою розуміють урахування всіх особливостей учня як особистості, його здібностей, особистих властивостей та вміння здійснювати мовленнєву  та навчальну діяльності . Покладаючись на це базове поняття, я намагаюся підбирати та комбінувати на уроках вправи, що розвивають аудіальну пам*ять. Наступним  важливим положенням є положення   про принцип постійної новизни. Продуктом  цього положення є інтерес учнів до навчання. Вирішальне значення у досягненні зацікавленості учнів у навчанні полягає у використанні ситуацій, що постійно змінюються, та матеріалу, який використовується на уроках.

Щоб підтримати зацікавленість учнів на своїх уроках, я намагаюся використовувати широкий спектр  усіх типів вправ, які передбачаються даним методом, тобто:

.        1.   Респонсивні вправи:

         а/ запитання – відповідь

         б/    репліки

         в/ умовна бесіда

    2.    Ситуативні вправи:

     а/ проблемні  ситуації

    б/ уявні ситуації

    в/ рольові ситуації

  1. Репродуктивні вправи:

а/ переказ

б/ переказ-переклад

в/ інсценізація

  1. Дискусійні вправи:

а/ навчальна дискусія

б/ коментування

в/ ситуативність навчання

5.Ініціативні вправи:

а/ запитання учнів

б/діалоги

в/ інтерв*ю в парах

         На своїх уроках я використовую більш, ніж один підручник, комбінуючи як автентичні, так і підручники різних авторів.

         Найкращим видом навчання, на мою думку, є проектна робота. Це творча робота учня чи групи учнів, яка стимулює пошук, творчість, створює середовище, в якому дитина утверджується як індивідуальність.

         Умови та потреби сучасного життя зумовили виникнення нового напрямку у вивченні іноземної мови як комп’ютеризоване навчання. Я також застосовую цю інноваційну технологію на своїх уроках, яка дає можливість реалізувати індивідуалізацію, диференціація та інтенсифікацію навчання.

         Велику увагу приділяю роботі зі здібними учнями. В цьому мені допомагає створення портфоліо.

         Таким чином, інтерактивні методи навчання та особистісно орієнтований підхід передбачають мотивацію досягнення, спрямування до успіху, інтерес до всього нового.

 

                         Учитель англійської мови Бунякіна Л.М.          ВИКОРИСТАННЯ  ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ

 

 

У ході роботи над проблемою та враховуючи завдання, які стоять перед учителем іноземної мови на сучасному етапі, мною було обрано та покладено в основу моєї педагогічної діяльності інтерактивний метод навчання.

Базовим у цьому методі є поняття « комунікативність; що насамперед включає в себе індивідуалізацію навчання мовленнєвої діяльності, під якою розуміють урахування всіх особливостей учня як особистості, його здібностей, особистих властивостей та вміння здійснювати мовленнєву  та навчальну діяльності . Покладаючись на це базове поняття, я намагаюся підбирати та комбінувати на уроках вправи, що розвивають аудіальну пам*ять. Наступним  важливим положенням є положення   про принцип постійної новизни. Продуктом  цього положення є інтерес учнів до навчання. Вирішальне значення у досягненні зацікавленості учнів у навчанні полягає у використанні ситуацій, що постійно змінюються, та матеріалу, який використовується на уроках.

Щоб підтримати зацікавленість учнів на своїх уроках, я намагаюся використовувати широкий спектр  усіх типів вправ, які передбачаються даним методом, тобто:

.        1.   Респонсивні вправи:

         а/ запитання – відповідь

         б/    репліки

         в/ умовна бесіда

    2.    Ситуативні вправи:

     а/ проблемні  ситуації

    б/ уявні ситуації

    в/ рольові ситуації

  1. Репродуктивні вправи:

а/ переказ

б/ переказ-переклад

в/ інсценізація

  1. Дискусійні вправи:

а/ навчальна дискусія

б/ коментування

в/ ситуативність навчання

5.Ініціативні вправи:

а/ запитання учнів

б/діалоги

в/ інтерв*ю в парах

         На своїх уроках я використовую більш, ніж один підручник, комбінуючи як автентичні, так і підручники різних авторів.

         Найкращим видом навчання, на мою думку, є проектна робота. Це творча робота учня чи групи учнів, яка стимулює пошук, творчість, створює середовище, в якому дитина утверджується як індивідуальність.

         Умови та потреби сучасного життя зумовили виникнення нового напрямку у вивченні іноземної мови як комп’ютеризоване навчання. Я також застосовую цю інноваційну технологію на своїх уроках, яка дає можливість реалізувати індивідуалізацію, диференціація та інтенсифікацію навчання.

         Велику увагу приділяю роботі зі здібними учнями. В цьому мені допомагає створення портфоліо.

         Таким чином, інтерактивні методи навчання та особистісно орієнтований підхід передбачають мотивацію досягнення, спрямування до успіху, інтерес до всього нового.

 

                         Учитель англійської мови Бунякіна Л.М.                  

 

       

Категорія: Мої статті | Додав: Адмін (04.04.2014)
Переглядів: 533 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Гаряча лінія
ЗНО 2018
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz